Nasıl düşmez bu İmamoğlu’nun oyları…

Son yıllarda siyasette ve özellikle de medyada görünür hale gelen kalite kaybı, adeta bir sefalet görüntüsü arz ediyor. Geçmişte de medyanın kendi görüntüsüne zarar veren, medya etiği açısından utandıran dönemleri oldu elbette ama herhalde hiçbir dönemde böylesine bir acziyete mahkum olmamıştı. Bu yüzden de kendime olan saygımı kaybetmemek için, eğer mümkünse, mesleki mecburiyet hariç özellikle televizyonlardaki siyasi tartışma programlarından uzak durmaya çalışıyorum.

Çünkü seviye o kadar diplerde sürünüyor ki televizyonlarda adeta bir parti görevlisi gibi konuşan gazetecileri görünce insan ister istemez “Bir gazeteciler kendilerini böylesine küçültücü durumlara düşürebilir mi” diye hayıflanmadan edemiyor.

Manzara aynen şöyle: Bir haber kanalında, bir araştırma şirketinin temsilcisine gazeteciler İstanbul’la ilgili sorular soruyorlar. Bir gazeteci, “Para sayma görüntüleri İmamoğlu’na zarar verdi mi?” diye soruyor, anket firmasının temsilcisinin cevabı: “Hayır İmamoğlu’na zarar vermedi.” Bu cevabı alan gazeteci çok mutsuz oluyor ve son bir hamle yaparak adeta ağlamaklı bir ifadeyle “Peki İmamoğlu’nun geçen seçimdeki vaatlerini hatırlamamasının da olumsuz etkisi yok mu?” diye soruyor. İşte o anda kopuyorum ve cevabı beklemeden televizyonu kapatıyorum.

İktidarın hanesine bir iki oy daha fazla yazdırabilmek için ağlamaklı ve yalvaran ifadeyle soru soran bir gazeteciyi görmek gerçekten insana hüzün veriyor.

Anlaşılan o ki artık gerçek anlamda gazetecilik de siyasi ahlak kurallarına riayet etmek de çok gerilerde kalmış. Kuşkusuz gazetecilerin de siyasi aidiyetleri olabilir ve doğal olarak gazetecilerin sorularına bu siyasi tercihler yansıyabilir. Ama hiçbir gazeteci “Neden bu İmamoğlu’nun oyları hala düşmüyor” benzeri ağlak bir ifade ile sorular soramaz.

İktidarın bir aparatı gibi çalışan gazetecilerin ekranlardaki gözü yaşlı hali, aslında AK Parti’yi zaaf içinde gösteren çok hazin bir duruma işaret ediyor. Hiç öyle derin analizlere filan gerek yok, zira gazetecilerin bu çaresiz çırpınışlarını seyreden insanlar doğal olarak AK Parti’nin İstanbul’da zor durumda olduğu gibi bir kanaate sahip olacaklardır. Herhalde hiçbir parti, kendisiyle ilgili böylesine umutsuz bir görüntü verilmesine rıza göstermeyecektir. Ama ne yapalım ki iktidara iliştirilmiş gazetecilerin çizdiği manzara bu…

Kabul etmek gerekiyor ki gerek iktidar medyası, gerekse iktidarın bizzat kendisi kelimenin tam anlamıyla muhalefete çalışıyor.

Zira 14/28 Mayıs seçimi sonrasında hüsrana uğrayan, umudunu kaybeden ve “Bu muhalefetten bir şey olmaz” diyerek küsen muhalif seçmene özellikle İstanbul’da bir motivasyon gerekiyordu.

İşte uzun süredir adeta koma hali yaşayan bu muhalif seçmenin ilacı galiba bizzat iktidar medyası olacak… Çünkü gazetecilik nosyonunu ve hakkaniyet duygusunu kaybeden iktidar medyası, özellikle İmamoğlu’na karşı öylesine ‘ucuz’ argümanlar üzerinden saldırıyor ki küsen ya da gri alanda duran seçmenleri bile muhalefet saflarına kovalıyor…

Sadece iktidar medyası muhalefet için çalışmıyor, bizzat iktidarın uygulamaları da özellikle İstanbul’da İmamoğlu lehine bir siyasi iklim oluşturuyor. Mesela Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan Kayseri mitinginde dedi ki: "Allah Netanyahu denilen malum kişiyi kahru perişan eylesin."

Evet, Gazze’de soykırım suçu işleyen Netanyahu’yu böylesine pırıltılı cümlelerle telin etmek son derece güzel ama o kadar… Zira Gazze’de siviller, çocuklar katledilirken aynı zamanda ‘utanç gemileri’ İsrail’e demir-çelik, çimento, dikenli teller taşımaya da devam ediyor.

Ve aynı iktidar şu ana kadar bu konuda toplumu ikna edici tek kelimelik bir açıklama bile yapabilmiş değil. Dahası, AK Parti mitinglerinde Gazze pankartları açan gençler gözaltına alınıyor.

Peki İmamoğlu ne yapıyor?

Tek cümlelik bir cevap, Gazze için yüreği yanan muhafazakar AK Parti seçmeninin de yüreğine dokunan bir siyaset dili kullanıyor. Mesela Murat Kurum “31 Mart’ta Gazze’deki mazlumlar sevinecek. Gazzeli yavrularımız sevinecek” diyerek Gazze’deki insanların acılarını seçim malzemesi yaparken, İmamoğlu çok net ifadelerle diyor ki: “Aylardır Filistin'de mazlumlar inim inim inlerken ticareti durdurmayalar, gemilerini limanlara çekmeyenler kalkıp utanmadan sıkılmadan Gazze edebiyatı yapıyorlar.”

Neden bu İmamoğlu’nun oyları düşmüyor” diye hayıflananlar, öncelikle sözlü “Gazze mücahitliği” yapmaktan vaz geçip, ‘utanç gemileri’ni durdurmak zorundadırlar, yoksa yıllarca bu ayıptan kurtulamayız.

YORUMLAR (240)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
240 Yorum
  • Cemal şimsek / 25 Mart 2024 12:52

    Tek bir soru para sayma işinde İmamoğlu inşaatın
    genel müdürünün işine?
    İmamoğlu bu işin tam göbeğinde. yaptığı en iyi iş
    yalan , algı. yahu bu CHP
    zihniyetinden istanbul örnek
    mahallesindeki evimi satıp
    İzmire kaçtım.izmirde işlerimi
    dairelerinin kiraya verip
    kuşadasına kaçtım. şimdi
    Eyer murat kurum kazanırsa
    kuşadasında ki daireyi satıp
    İstanbula döneceğim.
    İmamoğlu ALLÂH korusun
    kazanırsa Balıkesire yerlesecegim. CHP nin yönettiği hiçbir yerde huzur yok.

    Yanıtla (7) (53)
  • muzaffer / 25 Mart 2024 14:03

    Niye hep CHP li belediyelerin olduğu yerlere kaçtın. Hani belediyecilik AKP nin işiydi. Niye AKP li belediyelerden uzak durdun. Arada Kocaeli vardı, Bursa vardı,Sakarya vardı.

    Yanıtla (27) (1)
  • Cemal şimsek / 25 Mart 2024 15:28

    İstanbulu Nurettin Sözen yönetirken İzmire geldim.

    izmir de burhan öz fatura

    başkan dı. Burhan öz fatura

    ANAVATAN PARTİSİNİN

    belediye başkanıydı.

    İzmiri izmir yapan baskandı.

    CHP liler İzmiri köye döndürdü ler. kusadasını sorarsan ülkenin ilk turizm

    kenti gelişmiştir düşüncesiyle

    geldim. Gördümkü altyapı

    yok,doğalgaz merkeze yeni

    veriliyor. suyu berbadin berbadı,cadde ve sokaklar

    berbat.Hergün bir yerde

    kanalizasyon borusu patlar.

    Yanıtla (1) (39)
  • muzaffer / 25 Mart 2024 23:14

    Eğer Özfatura döneminde İzmire gittiysen, o dönenemde İBB nin başında Nurettin Sözen değil ,Tayyip Erdoğan vardı. Refah partili başkan döneminde İstanbulu terk etmişsin. Kuşadasında gittiğin tarihlerdeki CHP li başkanlar ya AKP ye yada İYİ partiye geçtiler. Yani belediye başkanlıklarını çok beğenmişsiniz ki baş tacı yaptınız.

    Yanıtla (2) (0)
  • Dr.Aks / 25 Mart 2024 14:13

    "Tek bir soru..." üzerinden bize bir şey mi anlatmış oluyorsunuz? Gündem'in ilk günü mâkul olan o "tek soru"ya sarılıp spekülasyon üzerinden "kuvvetli şüphe" yayıyorsunuz, onca soruşturma günü geçtikten, adalet bakanı bile ilgili iken...
    Bir MÂKUL ilişki ola idi zaten siz de bilir ve buraya taşır idiniz. AMA YOOOK!...
    Ahiret sorgusunun sizde erdemsizlik bulmamasını umarım.
    Umarım ki Balıkesir de sizden yarar görebilsin, inşâAllah.

    Yanıtla (10) (2)
  • Cemal şimsek / 25 Mart 2024 15:52

    imamoğlunun aile şirketinin genel müdürü çantalar dolusu para sayıyor görmüyorsun. Para sayanların ,paraları taşıyanların hepsi imamoğlunun çalışanı. partinin Avukatı, parti Saymanı ve il başkanlığından hiç birkisi yok, belediye başkanının adamları çantalar dolusu para götürüyorlar. Nere kime belli değil. İl başkanlığına bina alınıyorsa niye partinin yetkili kişileri yok? sen bunu anlamıyorsan ben sana ne anlatayım.

    Yanıtla (1) (23)
  • Masum / 25 Mart 2024 16:48

    Parayla ilgili imzalı kağıt var mı? Var. Kime verildiği belli mi? Belli. Alınan tapu ortada mı? Ortada. Daha ne öküz altında buzağı arıyorsun. Parayı alan kişiye sor iş bitsin.

    Yanıtla (14) (1)
  • Osman / 25 Mart 2024 18:12

    O paraları gördük! Hepsi yasal.Senin anlamadığın bu.Sen bina satın alsan, paranın bir kısmını elden versen,sen kanunsuz bir iş yapmış olmazsın.

    Yanıtla (11) (1)
  • Gerçek / 25 Mart 2024 16:03

    İBB'de 500 terörist var dedin. Sayaçları PKK'lılar okuyacak dedin. Sen olmayan bu 500 teröristin hesabını verdin mi? Önce bu hesabı ver, Sonra yaz. Eğer yazmaya mecalin kalırsa.

    Yanıtla (21) (2)
  • Sami / 25 Mart 2024 16:29

    Bayburt'a niye yerleşmedin? Bir daha da taşınmazdın.

    Yanıtla (12) (0)
  • Cemal şimsek / 25 Mart 2024 18:44

    Ben ispirliyim,benim için
    bayburtla ispirin hiç bir farkı yok. Bayburt benim ikinci evim gibi. Bayburtun insanı
    merttir, yiğittir, ülkesini, milletini ,bayrağını sever.
    Türkluk gurur ve şuuru İSLAM ahlak ve fazileti ile
    bütünleşmistir. Bu soruyu
    kasıtlı soruyorsan yanlış adama sordun.Eyer bayburluysan ve samimiyetle
    söüyorsan eyvallah.

    Yanıtla (1) (8)
  • Hasan Erzincan / 25 Mart 2024 17:12

    Cemal bey, belki oruçsundır. Yalan söyleme. Rantın peşinden koşmuşsun. Yazdığın adresler son 4 yılda rantı parlak yerler. Can...

    Yanıtla (9) (0)
  • Cemal şimsek / 25 Mart 2024 20:26

    Zaten onun için buraları hep CHP yönetiyor. Doğru diyorsun. Rantın olduğu yerler 1izmir,çeşme,Karaburun,Foça
    2)Aydın kuşadası,didim,akbük
    3)Antalyanin geneli
    4)Muğla,Marmaris,bodrum,dalaman,Fethiye
    bunlara balikesir ,Çanakkale tırakya, ve mersini ekle.
    buralar rant bölgeleri. Hepsini
    CHP yönetiyor. Şimdi anladınız.

    Yanıtla (0) (1)
  • Aydınlı / 25 Mart 2024 17:55

    Maşallah tüm Ege kıyılarını parsellemiş, yazlık kışlık mevsimlik yapmışsın, Turgut Altınok gibisin tüm Türkiye'ye komşu olmuşsun. Yalnız dikkat et gidip döndüğün yerler hep cehapeli.

    Yanıtla (11) (0)
  • Cemal şimsek / 25 Mart 2024 19:27

    Aydınliya vereceğim cevap
    beni eleştirenler içinde geçerli. Bak kardeşim ben
    çukur ova baytur, Lukova
    Tekfen ve Tuna inşaatta
    35 yıl artı 50 derece ile eksi
    50 derecede yönetici olarak
    çeşitli kademelerde birçok ülkede çalıştım ,kazandım.
    Neyim varsa alın teri ile
    kazandım. çocuklarım
    kendi çabaları ile okudu iş
    kurdu.ALLÂH Buyuruyor ki
    kulum sen çalış ben vereyim.
    Çalışan herkese ALLÂH verir.
    yeterki çalış.

    Yanıtla (0) (1)
  • Osman / 25 Mart 2024 18:09

    Cemal Şimşek,Ak Parti'nin yönetemediği Türkiye'den gidersen belki rahatlarsın.Yalan ve iftira ile buraya kadar,ülkemizde huzur ve barış kalmadı.

    Yanıtla (8) (0)
  • mimli / 25 Mart 2024 18:15

    Yorumuna şu ana kadar 28 olumsuz puan verilmiş. Nasıl başardınız bunu!

    Yanıtla (3) (0)
  • Mustafa / 25 Mart 2024 22:56

    Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun beyanına göre, siyasi ahlak yasasını çıkarırsak il başkanı bulamayız deyip kendi il başkanlarını töhmet altında bulunduranlara destek olanlar, il teşkilatı binası alımında elden verilen para üzerinden eleştiriyor. Maalesef bu emlak alımlarında ülkede yaygın olarak yaşanan bir durum ve vergi kaybına neden oluyor. Peki 20 yıldır ülkeyi yönetenler bu yaygın vergi kaçırma yöntemini durdurmak için ne yapmışlarda şimdi neyi eleştiriyorlar?

    Yanıtla (0) (0)
  • Yalçın kardeş / 26 Mart 2024 09:18

    Balıkesir de ayvalık bandırma gömeç edremit uyar mı ...özellikle ayvalık harikadır , tavsiye ederim

    Yanıtla (0) (0)
  • Salih / 25 Mart 2024 23:16

    Eyleme dönüşmeyen sözler iflas edermiş
    Gerçekleri görmeyen gözler iflas edermiş
    Sözler yüksek çıktıkça özler lflas edermiş
    Bu yüzden kan ağlıyor Gazze Refah Ramallah
    Salih Altun- Ozan İsyanî

    Yanıtla (1) (0)
  • Yalçın kardeş / 26 Mart 2024 09:14

    Salih ağbi saygılar....taşlaman diğerleri gibi harika ...

    Yanıtla (0) (0)
  • ziya keskiner / 26 Mart 2024 07:05

    “İşte o anda kopuyorum ve cevabı beklemeden televizyonu kapatıyorum.”
    sayın yazar televizyonu neden kapatıyor acaba?
    cevap olarak “….ağlamaklı ve yalvaran ifadeyle soru soran bir gazeteciyi görmek gerçekten insana hüzün veriyor.” gibi cümle kursa da ben, hakikatları duymaya tahammülü olmadığı için kapattığını düşünüyorum!

    Yanıtla (0) (0)
  • ido / 25 Mart 2024 09:50

    Erdoğan var oldukça diğer muhafazakar kesim partileri seçimi kazanma ihtimali yok gibi, bu kadar kötü yönetilen bir ülke her yönü ile ve halen chp seçim kazanamiyorsa kendini ciddi şekilde sorgulamalı ,geçmişiyle bi şekilde yüzleşmeli

    Yanıtla (7) (12)
  • Muson / 25 Mart 2024 13:51

    ido 'ya
    Peki iktidara gelememesinde hırsızın hiç suçu yok mu ? Niye kültürlü, okumuş yazmışların çok olduğu yerlerde CHP çok yüksek oy alıyor? Realite şu : Türkiye'yi İç Anadolu ve Karadeniz'in kasaba ve köyleri yönetiyor !

    Yanıtla (19) (3)
  • Turgay / 25 Mart 2024 19:08

    Karadenizliyim hem de Trabzonlu ama haklısınız.

    Yanıtla (10) (0)
  • İdo / 25 Mart 2024 20:56

    Muson
    Onu biliyorum ve her yerde de örnek gösteriyorum zaten bu günkü iktidar ve benzerleri (kendi açıklamaları da var) okumuş kesim istemiyorlar bunların düşünce ve yaşamları zaten İslam'la bağdaşmıyor .

    Yanıtla (0) (0)
  • İdo / 25 Mart 2024 23:23

    Muson a
    Kültürlü ile kültürsüzün , cahil ile okumuşun , ahmak ile ahmaksızın, hırsız ile hırsız olmayanın ,ahlaksız ile ahlaklının ,,,,, demokraside oyu aynıdır kimin çok oyu varsa yönetim onun hakkıdır buda demokrasidir onu da kabullenmiyorsunuz .

    Yanıtla (0) (1)
  • ali malat / 25 Mart 2024 08:31

    Bunlar gazeteci filan değil isportacı cinsinden iktidarın fikir fukaraları.Üstat NFK ne demişti "ne fikrin fahişesi nede kalemin zamparası oldum"bunlar gazeteci değil ilk mektebe hademe bile olamazlar.

    Yanıtla (30) (2)
  • Nursen Öztürk / 25 Mart 2024 13:22

    Necip Fazıl'ın kim çok para verdiyse o partinin meydanında olduğunu da unutmayın.

    Yanıtla (28) (7)
  • Ahmed 61 / 25 Mart 2024 13:39

    Davası için en çok çile çeken,ömrü zindanlar'da geçen "şair'ler sultanı" için'mi bunu diyirsun?nursen

    Yanıtla (7) (32)
  • Sercan / 25 Mart 2024 14:13

    Maalesef, NFK'nin Menderes'ten dilenircesine para istediği mektuplar ortada. Hiçbir edebiyatçı kendini bu duruma düşürmemeli.

    Yanıtla (23) (4)
  • atmaca / 25 Mart 2024 14:31

    gagalarım seni ha

    Yanıtla (2) (10)
  • ÜSTADINIZ. / 25 Mart 2024 14:40

    "39 yaşındaki CHP'li ve Atatürk'e methiyeler düzen biri görüyoruz. bu dönem kurduğu "Büyük Doğu" isimli dergi için CHP'den istediği 5 bin lira parayı alamayınca işler değişir. çizgisini değiştirir ve DP.ye yanaşır ve örtülü ödenekten de epey bir para alır. Bu durum Menderes'in yargılanmasında açıkça ortaya çıkar. Sorasında MHP'ye yanaşır .. Önce Atatürkçü sonra Menderesçi en son da Ülkücü olarak görünmeye çalışır. "
    Basından alıntı...

    Yanıtla (21) (3)
  • Ahmed 61 / 25 Mart 2024 16:43

    Nazar değmesin size!Adamın kalitesini nasıl'da anlıyorlar! Necip Fazıl 'da kim?Adam hasi; İmamoğlu,özgür özel! Kemalist arkadaşlar ÜSTAD'I hiç sevmez! Nedendir bilmem

    Yanıtla (4) (9)
  • Turgay / 25 Mart 2024 19:02

    Kaç yıl hapis yattı. Zindanlarda mı süründürülüp öldürüldü. Namık Kemal ile karıştırmayasınız.

    Yanıtla (0) (0)
  • Turgay / 25 Mart 2024 19:04

    Ben söyleyeyim sevilecek adam olmadığından.

    Yanıtla (3) (1)
  • Ahmed 61 / 25 Mart 2024 19:23

    Sevilecek adam kim? 'Alexander puskin'mi,yada nazım hikmet 'mi,

    Yanıtla (1) (2)
  • Beyaz abi / 25 Mart 2024 21:04

    Menderes yargılanırken hakim NFK verilen parayı soruyor, ‘evet diyor Menderes bizde fazla olduğunu sonra anlayıp kestik’ YouTube dan bulup izleyebilir siniz. Burs olarak aldığı paraları nerede harcadığı da ayrı konu.

    Yanıtla (3) (1)
  • Turgay / 25 Mart 2024 21:50

    Bana soruyorsan Nihal Atsız.

    Yanıtla (0) (1)
  • HABERCİ / 25 Mart 2024 23:16

    Her seyide çok iyi biliyorsun ! Amed 61. NFK'nın en çok menderes hükümeti zamanında hapse girdiğini de biliyor musun? Menderes zamanında kumar baskınında yakalandığını ve ekmeğini yediği menderes hükümeti için komplocu dediğini de biliyor musun? içki ve kumar müptelası olduğunu da biliyor musun? CHP, Demokrat Parti, Milli Nizam partisi v.b. bütün partilerde daldan dala atladığını biliyor musun? bilmiyorsan biraz yakın tarihi oku, okumadan bilgi sahibi olunmaz

    Yanıtla (0) (0)
  • Benhüfey / 25 Mart 2024 23:06

    Yorumculardan özür dilerim yaşlılık ,aklıma geldi yazdığı kitabı 6.000.000 dolar karşılığında yayınlamayan kişi yakın tarihte Cumhuriyet mitingleride düzenlemişti,bende katılmıştım.......

    Yanıtla (0) (0)
  • Benhüfey / 25 Mart 2024 22:58

    Yorumumu acele yazdım bavulla 1.000.000 dolar giden yazar 1975’lerde “Solun Namusu” diye kitap yazmıştı.

    Yanıtla (0) (0)
  • Benhüfey / 25 Mart 2024 22:42

    Bavulla 1000.000 milyon dolar götürülen gazeteci ölünceye kadar köşe yazarlığı yaptı,Bir cemaat lideri hakkında yazdığı kitabı 6.000.000dolar karşılığında yayınlamayan adam ana muhalefet partisinde bu işlerden sorumlu kişiydi.Yakın tarihteki osuran gazeteci-televizyoncunun neye aracılık ettiğini herkes biliyor.Örnek çok ,siyasi görüşü ne olursa olsun düzgün gazetecilere Tanrıdan sağlık dilerim.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ali cavcav / 25 Mart 2024 21:04

    Kim kazanirsa kazansin, ikiside bu memleketin evladi. Ayricalik yapanlar kaybeder.

    Yanıtla (0) (0)
  • Ali cavcav / 25 Mart 2024 21:00

    Türkiye Gazzeye yardim etmek zorunda degil, Gazze bizi ilgilendirmez. Tarihini bilmeyen tabiiki Gazze edebiyati yapar

    Yanıtla (1) (1)
  • Okur / 25 Mart 2024 00:12

    Seçmen uyarı babında tekrar imamoğlunu seçerse en doğrusunu yapmış olur bence.

    Yanıtla (54) (7)
  • Vatandaş / 25 Mart 2024 00:27

    Her defasında şu veya bu şekilde kandık ve reise oy attık sn.okur.Seçim için bile emekliye 4-5 bin liralık dahi bir zam yapamıyorsa bu memleketi duvara toslattığını gösteriyor malesef.Bu sebepten ailemin üç tane oyu var,hem de sabahın ilk saatlerinde gidip İmamoğlu’na atacağım..

    Yanıtla (63) (6)
  • Karar / 25 Mart 2024 03:41

    Yani emekliye 3-5 bin ek zam verse sorun yok öyle mi? Haksız yere hapiste rehin tutulan insanlardan utanmayacaksin yani. Işte bu Türk halkının utanilasi tiyneti.

    Yanıtla (32) (4)
  • özgür / 25 Mart 2024 20:15

    Emekliye 3-5 bin lira zam yapsa bile. bunun emeklinin refahını zerre yükseltmeyeceğini siz de biliyorsunuz. Size zam yapılırken aynı anda benzine mazota ve bilimum market ürünlerine zam gelecektir. Çünkü; Erdoğan'ın sadece 1 günlük koruma maliyeti 8.3 milyon lira. Bu milletin sırtındaki kambur inmedikçe emekliye yaşamak haram...

    Yanıtla (6) (0)
  • mavideniz@ / 25 Mart 2024 20:02

    22 yıldır her seçimi kazanan bu seçimi de rahat kazanacak.Hiç endişeniz olmasın.Ramazan ayı dolayısıyla katılım düşük oldu hepsi bu.AKP yine her yerde 1.parti ve silip süpürecek.Boşuna umuda kapılmayın sonra üzülürsünüz diye yazıyorum.Kendinizi bu duruma şimdiden alıştırın.Gidin AK parti' ye üyelik başvurusu yapın ve bu stresi üzerinizden atın.Emekli kardeşlerimden oy patlaması bekliyorum.Size güveniyoruz.

    Yanıtla (0) (8)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 07:25

    Bir de muhalefetin aparatı gibi çalışan gazete ve gazeteciler var.İmamoğlu'nun 5 yılı heba ettiğini gözleri ile gördükleri halde hala onun hesabına çalışıyorlar.Tabii ki zayi olan bu 5 yıldan onlara da bir sorumluluk payı düşecektir.

    Yanıtla (5) (98)
  • OkurM / 25 Mart 2024 08:43

    Ekonominin, tl nin dip yaptığı, maraş depreminde ülkenin humusunun yıkıldığı, ormanlarin cayir cayir yandığı, vahşi maden facialarinin yaşandığı ve hükumetin hiç bir şey yokmuş gibi ortalıkta dolaştığı son beş yılda, devletin başında İmamoğlu vardı değil mi? Ah İmamoğlu...

    Yanıtla (75) (3)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 09:27

    OkurM,Maraş depreminde bir de başımızda İmamoğlu'nun olduğunu hayal et.Deprem kadar bir felaket de bu olurdu.
    Neticede İmamoğlu sokakların süpürülmesi gibi şehrin basit işleri ile görevli sadece.Başımızda dirayetli bir iktidar var ki,deprem bölgemizi 1 yılda ayağa kaldırdı.Halimize ne kadar şükretsek az

    Yanıtla (5) (61)
  • Kararcı / 25 Mart 2024 10:49

    İyi ki de ayağa kalkmış, siz orada mı yaşıyorsunuz?

    Yanıtla (23) (3)
  • Hikaye / 25 Mart 2024 13:13

    Karar okuru ben deprem bölgesindeyim ayağa ne kalkmış biz mi göremiyoruz yoksa siz mi yanlış maraştan bahsediyorsunuz.Kıbrısdaki Maraşla karıştırmayasınız!

    Yanıtla (24) (1)
  • Turgay / 25 Mart 2024 15:09

    Daha kötü ne olabilirdi? Askerleri devreye sokmayarak binlerce insanın kanına girmezdi en azından. Ya da interneti keserek enkaz altında kalan insanların haberleşmesini kesmezdi hele canlı canlı beton altındaki insanlara Sela okutmazdı.

    Yanıtla (16) (1)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 15:49

    Enkazın başına kalabalığı yığmanın faydası olmaz zararı olurdu Turgay.Asker deprem bölgesinde güvenlik için gerekli olabilirdi sadece.O kadar asker de zaten vardı.

    Yanıtla (1) (11)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 15:51

    Seninki masal Hikaye.İsminle müsammasın.

    Yanıtla (3) (0)
  • Cevdet / 25 Mart 2024 08:59

    Emir eri medyasından mı öğrendin bu lafları?

    Yanıtla (37) (7)
  • C.Sezer / 25 Mart 2024 11:03

    İmamoğlu iktidarında hizmet edemesinler diye İstanbul'a en büyük kazık atan akparti cenahının ta kendisidir.

    Yanıtla (24) (2)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 12:28

    20 yılı heba ettik, 20 yıl içinde o 5 yıl heba edilmedi tüm engellere rağmen.

    Yanıtla (14) (1)
  • muzaffer / 25 Mart 2024 14:07

    Devlet televizyonu bile AKP aparatı gibi çalışıyor. Bunları görmüyorsun her halde.

    Yanıtla (9) (1)
  • memmet / 25 Mart 2024 18:10

    Karar okullarından 75 "olumsuz yorum" puanı almak size nasip olmuş. Nasıl başardınız bunu!

    Yanıtla (5) (1)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 19:58

    Tersi olsaydı kendimden şüphelenirdim.

    Yanıtla (1) (0)
  • .....Bakış..... / 25 Mart 2024 01:34

    CHP sandıklara sahip çıkmayı başarırsa, 5 puan ( 600 bin oy ) gibi farkla imamoğlu alabilir seçimi.....Beceri özürlü chp yöneticileri çok dikkatli olmalı çünkü; akp istanbulu alamaz, ancak chp kendi eliyle verebilir.... Bu miskin parti, ekmelettinle, geçen mayıs kılıçtaroğluyla iki defa hediye etti erdoğana....Kendi partisine maalesef çok güvenmesin imamoğlu, dönektir bunlar....

    Yanıtla (20) (0)
  • tarlabaşılı / 25 Mart 2024 19:21

    Tüm yorumları okudum ve bu yoruma gerçekçiliğinden sebep 10 puan verdim...

    Yanıtla (0) (1)
  • Okur / 25 Mart 2024 11:14

    İmamoğlu rantın önünü kesti, bunca baskıya karşın güzel hizmet yaptı,ayırmadı, bölmedi, küçümsediler,dalga geçtiler,alay ettiller.Bu nedenlerden dolayı oyumuz tekrar İmamoğlu na.
    Anasının sütü gibi helal olsun,yolu açık olsun.

    Yanıtla (59) (7)
  • Dr.Aks / 25 Mart 2024 14:35

    Sn Dücane Cündioğlu kısaca anlatmıştı: Tayyip bey İBB'ye başkan olduğu ilk yıl'da, ekibinin hemen hepsi birer müteahhit'lik iş alırlar ve "Sen de gelsene, girsene..." derler, ikna edemezler.
    Çünkü, D.C.'nin AHLÂK TEMELLİ SİYASET anlayışı SAĞLAMdır, engeldir. Müteahhitler ise bunu anlayamamış, garip ve hatta yanlış bulmuştur.
    Yani konu, ETİK'tir, AHLÂK'tır, ama MODERN kertede; CEMÂAT indinde hiç mi hiç değilmiş zaten!

    Yanıtla (12) (2)
  • Abdullah / 25 Mart 2024 17:31

    ""güzel hizmet yaptı,ayırmadı, bölmedi"
    Demişsin ya kulakların sağır ya gözlerin kör. 25 bin kişiyi işten kim çıkardı , İstanbul'a hizmet olarak ne sunuldu

    Yanıtla (2) (14)
  • Osman / 25 Mart 2024 18:15

    Evlerinde yatıp bankamatikten maaş çekenlere soruyorlar ne iş yapıyorsun diye? Bilmiyorum diyorlar.İşten atılan yok.Şu Ramazan'da günaha girmeyin.

    Yanıtla (15) (0)
  • Okur / 25 Mart 2024 18:36

    O isten çikarilanlar Bankamatikçiler olmasın? İmamoğlu ýönetiminde.

    Yanıtla (13) (0)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 18:57

    bilmiyorsun iyi oku şimdi; işten çıkarılan sayısı 13 302 kişidir, çoğu akp nin üyesi bankamatikçiler, diğerleri taşeronların sigorta hile'cileri ve işleri savsaklayıp disiplin suçları alanlardır. Anladın mı? yok anlamadın..

    Yanıtla (11) (1)
  • tarlabaşılı / 25 Mart 2024 19:07

    Yazdığınız bu yazınıza siz inandınızmı... inandınız ise sorun var... inanmadan yazıyorsanız sorununuz daha büyük...

    Yanıtla (2) (0)
  • karar okuru / 25 Mart 2024 18:25

    Cübbeli Ahmet Acun Ilıcalı'yı tehdit etti. Ramazanda Emre Dorman' çıkarma diye. Ilıcalı tırstı tabi Ramazan programı yapmadı bu sene. adamın gücüne bak. kendini çıkarsa sorun yok tabi.

    Yanıtla (0) (1)
  • Patates / 25 Mart 2024 00:19

    CHP li medyada iyipli demli tkpli adaylar bir yıla yakındır çapraz sorguya alınıyor.bu ihanet değil mi tipi sorular soruluyor.sanki mecburiyetmis gibi CHP'li adaya oy vermemeleri sorgulanıyor.baska seçenek yok.tkpli adayla dalga geçtiler.kadikoyde patates mi yetiştirecek diye.yazar bunları anlatıyor.

    Yanıtla (8) (27)
  • Ayni / 25 Mart 2024 17:48

    Muhalefet iktidardan ne şikayeti varsa aynısını geçmişte yaptı ve bu yaptıklarını hala savunuyor bugün de yapıyor ekonomi güvenlik dispolitika başta iktidardan farklı ne yapacak söylemiyor bilmiyoruz.medyasi muhalefet medyasının aynını yapıyor .seçmeni kitap okumaz.iktidar seçmeni den farkı yok.zihniyetleri aynı yani.

    Yanıtla (0) (2)
  • Abdullah / 25 Mart 2024 17:24

    Sayın yazar edebiyatçılar halkın efkarını istedikleri noktaya çekmek için edebiyat yapmamalı.
    İmamoğlunu yüceltmek için cerbeze yapıyorsun. Güya başkalarının olumsuz çıkışlarının seni rahatsız ettiğini söylüyorsun. Halbuki aynı tavrı sen gösteriyorsun. Hakikaten midemiz bulanıyor

    Yanıtla (1) (4)
  • Fikri bey / 25 Mart 2024 17:24

    Yorumlardan bazıları çok komik.
    Yazarın belirttiği konuları, devletin tarafsızlıgini kaybettiğini, haksızlığı adaletsizliği, yolsuzluğu bırakıp saçma sapan konuları yazmışlar. Saplantılı olmak bu herhalde..

    Yanıtla (2) (0)
  • Acı ama gercek / 25 Mart 2024 16:08

    İmamoğlu denilen adam değilmiydi cumhurbaşkanlığı secimi 1. Turunda ekran karşısında insanlara bile bile yalan söyleyen. "Mansurcuğum laf aramızda kazanıyoruz. Öndeyiz. Cumhurbaşkanı kıliçdaroglu"

    Sonra onu arkadan hancerleyen.

    2 yıl istanbul uğramayıp hayaller kuran. Ne zaman acil bir durum olsa kayakta. Tatilde, balıkta olan

    Verdigi vaatleri bile hatırlamayan.

    Yanıtla (3) (29)
  • Sami / 25 Mart 2024 16:27

    İliç'te 9 işçi toprak altında.

    Yanıtla (5) (0)
  • Masum / 25 Mart 2024 16:43

    Süreleri kontrol edersen dört yıllık başkanlıklarında izin süreleri 302'ye 201 görünüyor. Önce bir araştır ondan sonra yaz.

    Yanıtla (5) (0)
  • İşin mizahı / 25 Mart 2024 16:50

    BinAli bey:degilmiydi " Biz kazandık " diye pankart astıran.Duymuştuk :
    "Hiçbir şey olmasa bile kesin bir şey oldu" Akepe ’li Ali İhsan Yavuz’dan "!

    Yanıtla (9) (1)
  • OkurM / 25 Mart 2024 17:22

    Evet, yazar, bu iddiaları yandaş medyada her gün dillendirdikleri halde, ağlak vaziyet, imamoglunun oylarının hala nasıl düşmediği anlamaya çalıştıklarını anlatıyor. Biraz karışık oldu değil mi? Boş ver... İmamoğlu balık yemeye gittiği için ekonomi çöktü. Her sabah bunu tekrar et seçime kadar yeter...

    Yanıtla (3) (1)
  • Hasan Erzincan / 25 Mart 2024 17:08

    Ramazan ayı, müslüman için tevazu ve arınma ayıdır. Tersi oruç tutmak aç durmakla eşitlenmiş olur. AKP bütün devlet imkanlarını kullanıyor. Harama koşuyor. Devlet memuru iş yerini terk edip Erdoğan’ın mitingine koşuyor. Mahallelerde para karşılığı alanlara insan taşınıyor, belediye araçlarıyla. Bu hal toplumu dumura uğratacak, sonuçlarını yıllar sonra göreceğiz. Çıkarları için attıkları tohum zehirli. Bu iştah toplumu yontuyor. Seküler olanlar daha inançlı duruma düştüler. Hal bu

    Yanıtla (6) (0)
  • Nehmet / 25 Mart 2024 16:34

    Cemal şimşek dost..zorlama kendini danadan sür çıkmaz..
    Selvide kabukcuda bir haftadır uğraşıyor...süt çıkmıyor işte..savcıda ınbeşgğndür uğraşıyor.Adalet bakanıda..inşaat müdürü orada bina satıcı av.bürosunda ne işi varmış.
    Adamın işi inşaat emlak akil adamlık için çağrılmış olamazmı .merak etme savcı işini yapsın..
    Anlaşılıyor.2002 den önce harun .şimdi karun olanlardansın..imamoğlu senin gibilerin bayağı rantına. Basmış kızma asalet bir gün senin gibilerede lazım olur..CHP.86.milyondur.

    Yanıtla (6) (0)
  • kARAR oKURU / 25 Mart 2024 16:25

    Sayın Ocaktan; Endişeye mahal yok.3 Mart 2023 tarihinde Meral AKŞENER'in adaylık teklifini geri çevirerek önemli bir görev ifa eden Sayın İmamoğlu ve Sayın Yavaş için her cepheden destek akıyor.Sayın Erdoğan'ın tekrar seçilmesinin yolunu açan,pekiştiren bu beyler seçimi kazanmak istemeseler de...kinetiği yüksek kişi ve kurumlar onları kazanmaya multedir edeeerrr...Endişe etmeyiniz

    Yanıtla (0) (3)
  • Okur / 25 Mart 2024 16:06

    Erzincan ilaçte 9 kişinin cesedini toprak altından çıkaramayan kabine üyeleri İstanbul da seçim çalışmasına gelmişler.
    Vah Türkiyem,vah
    Allah tan başka sahibimiz yok.
    Yazıklar olsun.

    Yanıtla (16) (2)
  • Alp Demir / 25 Mart 2024 15:45

    İmamoğlu, adam yokluğundan parlatılmış (ki ne kadar cilalasan da bir türlü olmuyor) beş para etmez, halk ile ilgisi falan olmayan, gözünü hırs bürümüş bir tip. RTE'nin gençlik hali. RTE'den farkı, onun kadar türkçe konuşamıyor olması. İki cümleyi arka arkaya kuramıyor. 3 kelimelik cümle, nokta. 6 kelimelik cümle kur desen kuramaz. Gerçi bugün siyasetin tamamı böyle adamlarla dolu. Sadece siyaset mi, medya da bu tür adamlarla dolu. Toplu halde esfeli safilini izliyoruz.

    Yanıtla (2) (12)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 07:23

    İmamoğlu'nun kendisi ortada dururken gazetecilerin onun aleyhine bir çalışma içine girmeleri bence de çok gereksiz.İmamoğlu'nun kendisi bir başarısızlık anıtı gibi ortada dururken başka söze ne hacet.

    Yanıtla (5) (56)
  • OkurM / 25 Mart 2024 08:34

    Yazarin soz ettiği Yandaş gazeteciler öyle düşünmüyor demek ki

    Yanıtla (23) (3)
  • Gerçek / 25 Mart 2024 15:12

    Harika bir yorum. Tek hamlede mat.

    Yanıtla (4) (1)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 15:40

    Gazeticinin yandaşı da, fondaşı da,candaşı da beni bağlamaz.Ben bir vatandaş olarak İmamoğlu'nu gelmiş geçmiş en başarısız başkan olarak görüyorum.

    Yanıtla (3) (15)
  • Masum / 25 Mart 2024 16:51

    Karşılaştırmalı yazarsanız inandırıcı olur; yoksa bende istediğimi başarısız yazarım.

    Yanıtla (3) (0)
  • Dr.Aks / 25 Mart 2024 15:02

    şu "Karar Okuru"nun bir mahlâs olmaklığı yok, biliyoruz. Ama sizin bir olmaklığınızı da bilmeye ihtiyacımız olabilir!

    Kendinize ait bir MAHLÂS kullanmaya geçseniz de izleyici olabilsek sizi?

    Bu mesajda yazdıklarınızın ÇOOOK büyük desteğe ihtiyacı var.

    Yani şu an bir TROL'den başkası olamıyorsunuz.

    Yanıtla (7) (1)
  • 07Cem / 25 Mart 2024 15:22

    Anketcinin, cevabına üzülen SELVİ kalpten gidecekti, o derece yani:)

    Yanıtla (10) (0)
  • Mehmet / 25 Mart 2024 15:17

    Değerli üstadım..Karadenizde çok meşhurdur.
    Karadenizli köyden şehre çalışmaya gitmiş.
    Zamanla para kazanmış..arkadaşlarıyla bir akşam sinemaya gitmişler.
    Filmde iyi adam baş aktöre gece yolda yürürken..Hasımları 6.7 kişi önünü kesip saldırır dövmeye başlarlar.
    Bizimki yerinde gerilir homurdanmaya başlar. Bu nedir ya .bire 6.7 kişi adaletsiz..etraftan milletde seyrediyor.Adam dayak yiyor seyrediyorlar..vicdan insaf kalmanış..olmaz böyle şey der..Filmi gerçek sanıp silahını perdeye boşaltır

    Yanıtla (5) (0)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 07:16

    Sayın yazarın siyasetteki kalite kaybı tespitine katılıyorum.Bu kaybın en büyük delili İmamoğlu gibi birinin CHP gibi koca bir partiyi dizayn edecek konuma gelmesidir.CHP'de başka hiç mi adam kalmadı yahu?CHP'nin bu hallere düşeceğini rüyamda görsem inanmazdım.

    Yanıtla (4) (39)
  • Turgay / 25 Mart 2024 15:15

    Bisküvi satmaktan başka bir meziyeti olmayan mollayı önce belediye başkanı sonra da başkan seçen zihniyet mi söylüyor bunları?

    Yanıtla (11) (2)
  • karar okuru / 25 Mart 2024 01:23

    Tüpçünün kanalı başı çekiyor. biliyor hükümet giderse başına gelecekleri. işsiz kalmış H. Bayrakçı. A. Hakan, H. Fırat, Z. Şahin, Abdül Selvi gibiler bir de adına 'tarafsız bölge' diyorlar iyi mi.

    Yanıtla (61) (3)
  • Fena / 25 Mart 2024 02:15

    Hamdolsun bu adamları da kanallarına da 7 senedir bakmıyorum. Demek hayattalar , yaşadıklarını da böyle öğreniyorum. Allahın hikmetinden sual olunmaz. Rivayet o dur ki, efendimizin meclisinde bir gürültü duyuldu. Efendimiz yıllardır yuvarlanan bir münafık yerini buldu. buyurdu. Hafızamdan yazdım. Kelime hatası ifade hatası olmuşsa af ola. Kim ki peygamberin demediğini dedi derse, cehennemde yerini hazırlasın

    Yanıtla (21) (2)
  • Dr.Aks / 25 Mart 2024 14:43

    Hani, RTE demişti ya Abdül'e, canlı yayında: "Yapacaksın!... Bak, Ahmet'e, yapıyor!."
    Ney'in tarafsızı?... Ney'in ahlâklısı?... Kim'in utanmazı?...

    Yanıtla (19) (3)
  • Ömer / 25 Mart 2024 13:28

    TRT bu Ramazan'da çok büyük günaha giriyor,Akp adayları için herşey var, İmamoğlu ve diğer adaylara zaman yok, günah,ayıp.Bu anlayış ülkemize hakim oldu,utanç verici.

    Yanıtla (23) (2)
  • Okur / 25 Mart 2024 14:40

    Cehennem ateşi onları bekliyor olmalı.

    Yanıtla (8) (1)
  • Gerçek / 25 Mart 2024 13:33

    TV kanalları açık oturumu 3-4 iktidar yandaşı gazeteciye karşı 1 muhalif gazeteci formatında yapıyor. Bu AKP'li gazetecilere çok acıyorum. Çünkü TV kanalı, 4 AKP'li gazeteci ancak 1 muhalif gazeteci ediyor demiş oluyor. AKP'li gazetecilerin gözü Ekrem İmamoğlu'nu eleştirmekten o kadar kör olmuş ki, bu basit gerçeği dahi anlamıyorlar. Kendilerinin aşağılandığını fark etmiyorlar.

    Yanıtla (19) (1)
  • Okur / 25 Mart 2024 14:36

    Adamlar aldıkları maaşa bakıyor. Bastır parayı senin için de konuşurlar.

    Yanıtla (7) (1)
  • Berberoğlu / 25 Mart 2024 11:33

    Eflatun 2400 yıl öncesinden şunu söylemiş:
    "Eğitimsiz kitlelerle demokrasi oligarşiye dönüşür, sonra demagoglar türer, onlardan diktatörler çıkar ve sonunda demokrasi despotluğa dönüşür."
    Amacımız şimdi bu sözlerin gerçekleşmesini önlemek olmalı.
    Şimdi tam zamanı; 31 Mart 2024

    Yanıtla (35) (2)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 12:18

    Adam eğitimli,yüksek puanla bilgisayar mühendisliğinde okuyor.Mezun olunca başkalarının şifrelerini kırıp hesaplarının içini boşaltıyor.
    Adam doktor oluyor eğitimli,
    organ kaçakçılığına adı karışıyor.Eğitim iyidir ama kutsamamak lazım.Dağdaki çobanda rastlanmayan olumsuzluklara eğitimlilerde rastlanıyor.Adamlığın eğitimle falan alakası yok,adamlık başka bir şey.

    Yanıtla (5) (6)
  • Dr.Aks / 25 Mart 2024 14:20

    Tümden yanlış, çünkü "Öğretim = Eğitim" varsayımına dayanmışsınız. Konuyu biraz yansız araştırın da sonra yine yorumlarsınız.

    Yanıtla (6) (1)
  • Ömer A. / 25 Mart 2024 14:10

    Bir önceki seçimde şöyle demişlerdi; İstanbul düşerse Mekke düşer, Kudüs düşer ! Bu çirkin ve ucuz bir yalandı,din pazarlamanın değişik bir yoluydu.İnsanlar inanmadı.Ankara'da PKK'lılar fatura okuyacaktı,bu çirkin yalanda tutmadı.Mansur Bey çalmadı,çaldırmadı herkesin sevdiği bir başkan oldu.Akıl ve vicdan sahibi herkes gerçekleri görüyor.

    Yanıtla (12) (0)
  • ON8 / 25 Mart 2024 14:08

    Ne haber 61.li. Bu nasıl yerlilik, milli (!)liktir .))
    "Bakan Şimşek 'çifte vatandaş', Çiller ve Kavakçı ABD.NF.ingiliz vatandaşı"

    Yanıtla (10) (0)
  • Muson / 25 Mart 2024 13:57

    İstanbul'a ihanet ettik diyen Ekrem İmamoğlu'na oy moy yok !
    Bir dakika yoksa başkası mı söylemişti onu........kimdi ya ? Bilenler bilgilendirirlerse sevinirim !

    Yanıtla (6) (0)
  • Hasan / 25 Mart 2024 13:32

    İstanbul Büyükşehir Belediyesinde yolsuzluk ve talan olmaması insana demek ki olabiliyormuş dedirtiyor.Soylu'nun binlerce pkk lı çalışan var sözleri de boş çıktığı için insanlar İmamoğlu'nu sevdi.

    Yanıtla (15) (0)
  • Ömer Kutalmış / 25 Mart 2024 13:26

    Halkı bilgilendirme işlevini yerine getirmesi gereken medya, ikiye bölünmüş, tamamına yakın kısmı iktidar lehine, kalan kısmı da muhalefet lehine propaganda yapıyor. İktidar lehine propaganda yapanlar kamu kaynaklarından finanse ediliyor. muhalefet lehine propaganda yapıyormuş gibi görünenlerin bir kısmı da iktidar lehine propaganda yapıyor, olmayacak işleri muhalefet etmek namına söyleyip, muhalefeti itibarsızlaştırıyor.

    Yanıtla (5) (0)
  • Mamosta / 25 Mart 2024 13:18

    Geçen gün Batmanlı bir hemşehrimizin vefatı nedeniyle Bağcılar’da bir taziye evindeydim. Yaklaşık 250 kişi vardı taziye evinde. Batmanlı, Diyarbakırlı, siirtli,Mardinli, Vanlı, Urfalı insanlardı taziye evindekiler. % 90’nı dem seçmeniydiler taziye evindekiler. Taziye evinde yaklaşık iki saat bulundum. Bu süre içinde küçük bir siyasi araştırma yaptım. Bu taziyeye gelen dem seçmeninin kahır ekseriyetinin oyunu İmamoğlu’na vereceğine şahit oldum.

    Yanıtla (14) (2)
  • Sedat F. / 25 Mart 2024 13:18

    Haftaya bugün Ekrem Imamoglu'dan 1 Nisan sakasi RTE ve
    Murat Kurum'a "sizi gidi,tatli su kurnazlari" Hani ne oldu ?Diyecek.

    Yanıtla (6) (1)
  • karar okuru - ... / 25 Mart 2024 13:17

    istanbulu alan türkiyeyi alır, cumhurbaşkanı olur diyorlar. içinizde murat kurumu cumhurbaşkanı olarak düşünebilen var mı?

    Yanıtla (9) (0)
  • Mehmet / 25 Mart 2024 13:14

    Cumhuebaşkanı..bakanlar..rakip adaylar.%95 basın yayın tvler.Velhasıl tüm devlet maddi manevi gücüyle imamoğlunu dövüyor...Adınada siyaset.demokrasi ditorlae...
    Merak ediyorum bu garabete istanbullu halkı ne diyecek.
    Bunun adı hiç yarışta mücadelede siyaset demokrasi eşit adalet hele mertlik olanaz

    Yanıtla (13) (0)
  • KARAR OKURU / 25 Mart 2024 13:14

    İmamoğlu tek başına. Karşısında hem hükümetiyle, bütün devlet imkanlarıyla AK Parti var hem de neredeyse bütün muhalefet partileri var. Hatta bir kısım CHP'liler bile onun karşısında seçimi kaybetsin diye sessizce bekliyorlar. Tüm bunlara rağmen tek başına bu seçimi kazanırsa gerçekten muazzam bir olay olur.

    Yanıtla (12) (0)
  • Sedat F. / 25 Mart 2024 13:07

    Hatay depremi sonrasinda bu tarihte Cevre Bakani olan
    Murat Kurum ayaginda sari cizmeleriyle orada "boy gösterdi" bir enkazin üstünde "Selfie"ceken resmini TV'de gördügümü cok iyi hatirliyorum. Bu davranis Murat Kurum'un "kapasitesini" göstermeye kafi gelmedi mi? Muhalefet bunu neden unuttu,bugünlerde tekrar tekrar TV ekranlarinda gösterilmeli..

    Yanıtla (6) (0)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 07:29

    İstanbul halkı İmamoğlu'nu seçerek kendi kendisini cezalandırdı.İstanbul halkının kendisini bir 5 yıl daha cezalandırma özgürlüğüne çok böyük (büyük yerine böyük demek geldi içimden) saygı duyuyorum.Özgürlüğün kötüsü olmaz,özgürlük özgürlüktür.

    Yanıtla (5) (62)
  • Tanzanyali / 25 Mart 2024 10:00

    Rahmeti de gazabı da yalnız Allah CC verir sizin gibi softalar değilnokta

    Yanıtla (20) (2)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 13:07

    Bunlarin gözü o kadar dönmüs ki Allah korkusu hak getire … Ama sabah aksam dinden bahsederler. Allah islah etsin, ne diyeyim…

    Yanıtla (9) (1)
  • Mamosta / 25 Mart 2024 13:05

    Sayın ocaktan, her akşam besleme kanallarda şarlatanlık yapan o tipler gazeteci değil paramiliter insanlardır. İstanbul belediyesi akp’deyken İstanbul belediyesi bunların arpalığıydı. Bunların alayı İstanbul belediyesinden geçiniyordu. İmamoğlu, seçimleri en az 5 puan farkla kazanacaktır.

    Yanıtla (13) (0)
  • gazzeli / 25 Mart 2024 13:01

    Gazzeli kardeşlerimiz, iftarlarını bombalarla açıyor.gazze enkaz halinde ,mezarlığa dönmüş yok oluyor.tüm dünya seyrediyor,suni gündemlerle meşgul.bir yerlerde 10 tane ağaç kesilse olay olur.binlerce kişi gazzede hala enkaz altında.pandemi diye dünyayı ayağa kaldıran, insanları eve kapatan,maske taktıran global yapı gazzeyikasıtlı olarak görmezden geliyor.biz tercihimizi ,seçimimizi gazzeden yana yaptık.aksi takdirde Allahın lanetinden kurtulmak mümkün değil.

    Yanıtla (3) (0)
  • 321 / 25 Mart 2024 12:35

    Utanç gemileri
    Yerinde ve güzel bir tespit
    Gazze de yaşananlar
    İnsanlığımızı
    Varlık sebebimizi
    Öz güvenimizi

    Yani herseyimizi tekrardan sorgulatti

    Kendimizi aşağılanmış ve basiretsiz hissediyoruz

    Yanıtla (6) (0)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 12:32

    İmamoğlunu topal ördek yapacağız diyenler imamoğlunun kişiliğine,
    dürüstlüğüne, halkla birlikteliğine yenildiler. 5 yılda devletin tüm gücünü kullanarak İmamoğlunu topal ördek yapamamak onların kimyalarını bozdu.
    Şimdi tekrar toplu hücuma geçtiler. Yine yenilme korkusu büyük panik yaratıyor. Çünkü bu yenilgi, seçim sonrası bindirilen zam furyasıyla erken seçimi gündeme oturtacaktır.

    Yanıtla (15) (0)
  • NEO / 25 Mart 2024 10:23

    Tabi sizin mahallenin penceresinden bakınca durum böyle, okuyucu da memnun, ne mutlu size. Buradan bakınca durum farklı; yediği herzeler arş' a çıkmış, aşırı samimiyetsiz, siyasi ikbali uğruna İstanbul' u rezil eden bir adam var. Oyları niye düşmesin ki !

    Yanıtla (4) (20)
  • misafiiir!! / 25 Mart 2024 12:11

    Neo,!mesela ne herze yemiş 5 yılda. 20 yıl yönetmişler hiç herzesiz mi olmuş her şey! Sizden başka herkes kirli mi! Tarikatlara, cemaatlere giden kaynaklar ülkenin pırıl pırıl insanlarına, gençlerine, gerçek ihtiyaç sahiplerine gitmiş( Bu bile tek başına İmamoğlu gitsin oyum demeye yeter) mesela bu mu canını yakan! Şunu bil eğer bir herze yenmiş olaydı bu iktidar elindeki her türlü güçle bunu yanına komazdı İmamoğlu'nun. Onun için bunu geç!

    Yanıtla (13) (0)
  • Karar'ın kararlı okuru / 25 Mart 2024 12:09

    Devletin tüm imkânlarını kullanarak seçim yürüteceksin,rakibe devletin tv.bile yer vermeyeceksin,seçim kazanmak için her şeyi istismar edeceksin, ... vs.bu kadar adaletsizlik ve ahlaksızlık yapacaksın,sonra da seçmenden oy isteyeceksin.Oy vermeye girmeyecektim ama, kararımı değiştirdim İmamoğlu'na vereceğim.Benim gibi düşünen binlerce seçmen var.Ben mağdurdan yanayım.

    Yanıtla (11) (0)
  • Karar okurum / 25 Mart 2024 11:17

    İmamoğlu aynen kurtuluş savaşındaki gibi 7 düvele karşı savaşıyor. Kazanacak inşallah...

    Yanıtla (37) (6)
  • mahmut / 25 Mart 2024 01:04

    Dünyanın hangi ülkesinde,cumhurbaşkanları ve bakanlar; işini gücünü bırakmış,kendi partisinin belediye başkanlarına meydanlarda "oyyyyy" topluyor.Bu durumu tüm yabancı ülkeler izliyor.Yazık.

    Yanıtla (70) (7)
  • OkurM / 25 Mart 2024 02:32

    Uluslarasi alanda turkiyenin başına çorap örüluyor. Moskova baskınını yaptığı iddia edilen bir terör zanlısı, turkiyede eğitim aldığını söylüyor. Bu konuda stratejiler geliştirmesi gereken, olay hakkında her şeyi didik etmesi gereken bakanlar, İmamoğlu kazanmasın turunda idiler. Ülkenin en hayati ve acil gündemi galiba İmamoğlu tehlikesi...

    Yanıtla (32) (4)
  • C.Sezer / 25 Mart 2024 11:09

    Üstelik reklamlarında bile devlet yatırımlarını kullanarak. Hani hizmetkarlardı?

    Yanıtla (13) (1)
  • Eyüp AYDOS / 25 Mart 2024 09:44

    Ülkede gercek anlamda gazetecilik yapan ve köşe yazarı olarak kalan bir elin parmakları kadar insan kaldı, çoğunluğu artık gazeteciliği dünyevi ihtiyaclarini gidermek ve gücü elinde bulunduranlara amigoluk yapmak için yapıyor, halbuki gazeteci demek bir ülke ve geleceginin şekillenmesine ne kadar büyük katkılar sunan bir görevdir. Yaşananlar ülke için utanç verici. Saygilarimla

    Yanıtla (15) (1)
  • ido / 25 Mart 2024 11:02

    eyüp aydos,
    doğru diyorsun ,bütün kurumlar da o hale dönüşmüş ,

    Yanıtla (7) (0)
  • O aslan / 25 Mart 2024 10:52

    Kurum kazanırsa Ankara dan yönetileceğini herkes biliyor, ona kimse akşamı sabahı bile sormayacak

    Yanıtla (12) (1)
  • O aslan / 25 Mart 2024 10:50

    İmamoğlu nun oyları CHP nin oyundan yüzde yirmi daha fazla.

    Yanıtla (14) (0)
  • Adnan / 25 Mart 2024 10:41

    Bakanlar İstanbul'a taşınmış oy avcılığına başlamış memleket çadır devletine döndü...

    Yanıtla (19) (1)
  • Okur / 25 Mart 2024 10:28

    Gemi ticaretini durduramazlar, yoksa koltuklarından olurlar.
    Koltukları herşeyden kıymetli. Bu kadar basit. Bülent Ecevit, Necmettin Erbakan gibi siyaset adamları lazım böyle dönemlerde. Dünya'ya resti çekip doğru olan ne ise onu yapacak cesarette ve güvende.

    Yanıtla (14) (1)
  • O aslan / 25 Mart 2024 10:15

    İstanbul belediyesinden beslenenler in suyu kesildi, saltanat lari sona erdi.
    Kıyametin kopuşu bundan.

    Yanıtla (22) (3)
  • O aslan / 25 Mart 2024 10:13

    İstanbul'un 30 yılı heba olmamış da' dört yılı mı heba olmuş..
    Madem öyle otuz yılda neden neden giderilmemiş bu eksikler

    Yanıtla (23) (2)
  • Ramazan Topoğlu / 25 Mart 2024 09:52

    Objektif analiziniz için kutlarız. Eskiden günahların bile asaleti vardı. Benimsemediğimiz siyasetçiler ile gazetecilerin de... Şimdi yazıda sözü edilen o tür gazeteciler yerlerde sürünüyor.

    Yanıtla (10) (1)
  • Felix Shancez / 25 Mart 2024 09:49

    Her Golyat'a bir Davud verir Allah-u Te'ala.

    Yanıtla (5) (1)
  • Sahaf / 25 Mart 2024 00:17

    Utanç gemilerini durduramazlar çünkü gemiler onların, tarım ve sanayi ürünlerini satmamazlık edemezler çünkü tarlaları İsrail'e 49 yıllığına kiralayanlar onlar, fabrikalara ortak eden onlar, Artık "Van Minut" diyecek nefesleri dahi kalmadı. Gazze mücahitliği yapmayı bile beceremezler çünkü mücahit değiller, hiç bir zaman olamadılar.

    Yanıtla (64) (4)
  • OkurM / 25 Mart 2024 02:34

    49 yıl olayı nedir?

    Yanıtla (1) (1)
  • Solgenç / 25 Mart 2024 03:20

    İsrailli firmaların mayınları topladığı Güneydoğu sınır arazilerini kast ediyor bence.

    Yanıtla (14) (2)
  • Sahaf / 25 Mart 2024 09:39

    Otoyolları,fabrikaları,limanları,tarım arazileri velhasıl memleketin neredeyse tamamı satılık ve kiralık. Herkes gözünü açsın ve yediği börek hangi undan, hangi yağdan yapılmış, hangi etlerin kıyması kullanılmış iyi anlasın. Gaflete düşenler için haram helalden tatlı gelir. Dualarınızda Hidayet dileyin ki gözleriniz açılsın çünkü hakikatler ile aranızda sadece ince tül bir perde var

    Yanıtla (12) (0)
  • Cevdet / 25 Mart 2024 08:35

    İstanbul’daki metroların hepsini Tayyip yapmışmış. Buna ancak Nasuhi Güngör, Zafer Şahin, Nedim Şener, Ahmet Hakan falan inanırlar.

    Yanıtla (43) (2)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 09:31

    Yok canım o kadar da değil!
    8 kilometresini İmamoğlu yaptı.Yani yılda birbuçuk kilometre kadar metro yapmış.

    Yanıtla (2) (14)
  • Karar Okuru / 25 Mart 2024 09:28

    Gerçek nedir? İlk gördüğün, ilk duyduğun, ilk düşündüğün gerçek midir? Gerçekler bambaşkadır.
    "Kabul etmek gerekiyor ki gerek iktidar medyası, gerekse iktidarın bizzat kendisi kelimenin tam anlamıyla muhalefete çalışıyor." Yazarın yazdığı bu cümle siyasi alanda gerçeğe yaklaşmanın yollarından biridir. İktidar bir 4 yıl daha istediğini rahat bir şekilde yapabilmek için muhalafete İstanbul dahil birçok şehrin belediyesini vermek istiyor. Bunun için çaba gösteriyor.

    Yanıtla (3) (1)
  • Cevdet / 25 Mart 2024 09:25

    İmamoğlu “Topunuz gelsin” derken, bu gazeteci bozuntularını da kastetmiş olmalı.

    Yanıtla (17) (0)
  • Sedat F. / 25 Mart 2024 09:19

    Surada bir hafta kaldi, henüz "ama montaj, ama su, ama bu türünden birsey göremedik Erdogan'dan..Iletisim Bakanligi
    bu defa yeni malzeme piyasaya süremedi, Kandil'den yeni manzaralari tekrar görmeyi yandaslar cok isterler Ha bir gayret
    "last minute!" birseyler yaratin yoksa Ekrem Imamoglu "ensenizde"

    Yanıtla (6) (1)
  • Ahmed 61 / 25 Mart 2024 05:45

    Matrakcı'ya,pür sultan 'dan bir dörtlük;Yağmur gibi yağar başıma taşlar
    İlle'de dostun bir fiskesi yaralar beni
    Şu ellerinin taşı hiç bana değmez
    İlla dostun bir tek gülü yaralar beni

    Yanıtla (2) (8)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 09:06

    Yeni Türkiyeli Matrakci bundan ne anlar bilemem… Elinize saglik.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 09:01

    Sayin Ocaktan, maalesef bu seviyesizlik ve etik degerler sorunu hizli yayilan kanser hücreleri gibi tüm toplumu sarmis durumda. Zorbaligin, kabaligin, adaletsizligin sonsuz itibar gördügü bir ülke haline geldik. Dünyanin her tarafindan kötü para, mafya liderleri, zorbalar geldi alin teriyle calisan yasamaya calisan dürüst insanlara sürünmek, iflas etmek, pazar artiklarini toplamak, haram parayla alinmis milyonlarca dolarlar harcanmis arabalarin egsoz dumanlarini koklamak kaldi.

    Yanıtla (18) (0)
  • kararla kararlı / 25 Mart 2024 09:00

    Gazeteci(!) A.S:“Para sayma görüntüleri İmamoğlu’na zarar verdi mi?'' Anketçi H.B.:''Yok vermedi.''. A.S.:'Ya hiç mi oyu düşmedi bu adamın?'. H.B.:'Yok düşmedi.' A.S.:'Ya yakıcam kendimi! Bir daha bak oralara kıyıda köşede düşen bir kaç oy da mı yok!'. H.B.:'Yok babacım, olsa dükkan senin biliyosun.'.

    Yanıtla (37) (1)
  • karar okuru - ... / 25 Mart 2024 07:43

    chpnin artık eski chp olmadığını herkesin bilmesi gerekiyor. liyakatsiz kılıçdaroğlu ve familyasının tarihe gömülmesi ile chp artık imamoğlu ve yavaş ile birlikte adaleti, hakkı, bilimi, memleket çıkarını gözeten, türkiyenin yükselen yıldızı olmaya aday yepyeni bir partidir (ychp), türkiyenin geleceğidir. iktidar da bunu gördüğünden panik halinde tüm tuşlara basmaktadır. ama artık çok geç gibi...

    Yanıtla (28) (6)
  • OkurM / 25 Mart 2024 08:40

    Tüm merkezin mirasına talip chp... merkez sağ, merkez sol...

    Yanıtla (13) (0)
  • Barut Osman / 25 Mart 2024 08:25

    İmamoğlu tek başına tüm devlet gücünü ve medyayı arkasına alanlara karşı mücadele ediyor...gerisi masal...

    Yanıtla (39) (2)
  • Batandaş / 25 Mart 2024 07:51

    İmamoğlu kazansında zam istemiyorum çünkü iktidar bugün zam verse altı ay sonra yine maaşlar enflasyon karşısında eriyecek oysa İmamoğlu kazanırsa önümüzdeki seçime kadar iktidar kıvranacak bu seçimi de kaybedersek diye işte o zaman zamlar azalır gerçekten enflasyon düşürülür maaşlara doğru düzgün zam yaparlar işte o zaman birden melek gibi olurlar

    Yanıtla (18) (2)
  • Karar Okurunuz / 25 Mart 2024 07:27

    Bu kadar kötü bir ekonomisi olan Ülkemizde AKP halen böyle yüksek oylar alarak seçimi kazanıyorsa karşısında demek ki güven veren ne bir muhalif parti ne de lider var. Bu iktidarı ancak Yeniden Refah Partisi iktidardan inidirecek gibi geliyor bana.

    Yanıtla (3) (10)
  • Karar okuru / 25 Mart 2024 07:13

    Muhalefet'in tek seçim malzemesi İsrail ile ticaret konusu oldu.Yani Gazze üzerinden oy devşirme sevdası.Yattılar,kalktılar İsrail ile ticaret dediler.Aslında "İsrail'e ihracat yasaklansın" demekle "İsrail bizim mallara boykot uygulasın" demiş oldular ama bunun farkında değiller. Muhalefetin Gazze'yi oya tahvil etme sevdası yanında Murat Kurum'un "Biz kazanırsak Gazzeli çocuklar sevinecek" sözünün lafı bile edilemez.Muhalefet 7/24 Gazze diyor.Gazze'den maksatları oy.

    Yanıtla (1) (22)
  • Matrakçı... / 25 Mart 2024 00:33

    Dikenli tel,,demir,çelik vd şeyleri Dunyada satın almak hiçte zor değil siyonistler icin..Cok mu zor dolambaçlı yoldan satın almak..Sonra sadece biz mi üretiyoruz.?..İcpolitika ters köşe yapıp nasıl düşer oyların başka versiyonu ikisi de çirkin..!..Hangi parti gelirse,gelsin Siyonisti durduracak koz elimizde su an yoktur.,Güçumuz belli.!.Siyonisti durduracak simdilik tek formül Petrol ve D.gaz ihracatını Müslümanların durdurması,,Bunu yapabilecek olanda skrotum'un ton basmasi lazim evvela..

    Yanıtla (6) (64)
  • Fena / 25 Mart 2024 02:18

    Kimden alırsa alsın. Dikenli tel satamadığı için batacak firmada batsın. Leylek misali yangına gagayla şu taşınır, benzin değil

    Yanıtla (43) (3)
  • Pençe / 25 Mart 2024 03:30

    Bir yanlışı savunmak gayretiyle İsrailin büyüklüğünün kabulümü. Emperyalist ülkeleri yenen bir ülkenin ferdi için ne büyük ayıp.

    Yanıtla (21) (3)
  • Matrakçı... / 25 Mart 2024 23:35

    LAF EBELİGİ yapmak kolay,, gerçekler ortada.100 yildan fazla zulüm var Kuduste.!.....Biz SIYONISTE yarayacak hicbir şeye destek vermedik,vermeyiz,vermeyeceğiz.!..Ama burada ıcpolitka holiganligi,partizanligi yapılır bazıları tarafından,çıkarı olani anlarız ekmeginde...Siyoniste galebe çalmak zor, bölük,pörcük halimizle ,,Etnik faşo apocular pusuda,,neoselefist dinbaz vb pusuda...Once Hadesten taharet (ic temizlik) ,Sonra necaseten (dış tenlmizlik) gelir..Temizlik IMANDANDIR. !...

    Yanıtla (0) (0)
  • Karınca / 25 Mart 2024 05:28

    Lafa gelince Hz. İbrahim in ateşine su taşıyan karıncayı anlatırlar. İcraata gelince tıss...

    Yanıtla (45) (2)
  • Okur yazar / 25 Mart 2024 06:48

    Çin'le de ticareti kesin gücünüz varsa.

    Yanıtla (4) (1)
  • Okur yazar / 25 Mart 2024 06:48

    İnsanın kendi kişiliğini kaybetmesi kadar daha alçaltıcı bir durum bilemiyorum. Acımıyor ve üzülmüyorum da.

    Yanıtla (9) (0)
  • mavideniz@ / 25 Mart 2024 06:48

    2023 yılı seçimlerden hemen önce ; Kısmen tarafsız yayın yapan ve 15 yıldır her gün takip ettiğim haber kanallarından birini izlerken Şak ! Diye 12 bültenine daha önce hiç görmediğim türbanlı bir spiker çıktı. Eyvah ! dedim kanala darbe oldu.Ardından kanalın bütün ağır topları tek tek istifa etti ve o kanal A haber'e dönüştü.Sayın yazar sanırım farkına varmadan o kanalı açtı ve yaşadığı mide bulantısından söz etti.

    Yanıtla (18) (0)
  • OkurM / 25 Mart 2024 06:22

    Yorumları okuduktan sonra, hemen ardından gelen haber, ülkenin halini anlamak için yeterli aslında. Ilic'te 9 madencinin cenazesi bile çıkartilamamış hala. Bu durumda kabine çoktan istifa etmiş olması gerekirken, hepsi tam kadro istanbul'da... Bu işte imzası olan adayı ibb yapmak için kampanyada. Başta cb olmak üzere gerine gerine halkın karşısına geçebiliyorlar. Ne tür bir demokrasiye sahip olduğumuzun resmidir....

    Yanıtla (16) (0)
  • Vatandaş / 25 Mart 2024 06:15

    Melik ile Zafer...

    Yanıtla (0) (0)
  • İstanbullu bir okur / 25 Mart 2024 04:38

    Teşekkür Sn.Ocaktan 80-90'lı yıllarda kartel medyası vardı,şimdi ise onun yerini merkez denen Cumhur ittifakı,ki burada da sadece Akp.himetçisi ve beslemesi medya var.Yani bu milletin kaderi yine degişmedi.Sadece manipüle eden eller ve besleyici degişmiş oldu.Her seçim birbirinden önemlidir,onlar seçimin önemine bir gerekçe bulur,uydurur.Medyadan beslenen kültürdense bu kadarlık Türkiye olur.Zeki gençlerin yeri boşmu kaldı ne,bu seçimin montajı neydi,sahi.İzlemiyorum çünkü,günü bilende baş ağrsı

    Yanıtla (9) (1)
  • Efedamat / 25 Mart 2024 03:23

    Paçavralara gazete denemez.
    Paçavraların beslemelerine de gazeteci denmez.

    Yanıtla (25) (0)
  • Fena / 25 Mart 2024 02:37

    Sahur sofrasından yazıyorum. Bir devlet küfür üzerine devam eder. Persler gibi, tee Anadoludan mısır a binlerce yıl hüküm sürerler, bir devlet Adaletsizlik üstüne devam etmez. Adalet mülkün temeli. Korkarım bunların vazifesi mülkü harap etmek. Türkiyenin doğal gelir kaynakları yok. 82 milyonun hepsine de devlet de maaş veremezsiniz. Maaş verdiğimiz insan lar bile , yeme içme gibi tabi ihtiyaçlarını karşılamada sıkıntıdalar. Kırsalda 3, 5 de olsa maaş verdiğimiz insanlara o para yeterli geldi. A

    Yanıtla (14) (1)
  • Solgenç / 25 Mart 2024 03:14

    Bir El Salvador atasözünde derki; Çalanlar olmasa para herkese yeter.

    Yanıtla (19) (1)
  • melek / 25 Mart 2024 02:53

    Katledilen onca ınsandan daha ne önemli olabilir. Ama yok,... para kazanmak, ticaret yapmak çok daha önemli.....

    Yanıtla (16) (0)
  • Sorumlu / 25 Mart 2024 02:00

    Her seçim öncesi olan yine oluyor.secim sonrası büyük hayal kırıklığı.basarisizliklarinin sebebini onlarca yıldır bulamadılar.bahaneler bulunup birileri suclanacak halka hakaretler edilecek yine.ve dine diyanete.kitap okumuyorlar.bildikleri bu bir Nisan'da büyük hezimet geliyor.bircok ili ilçeyi kaybedecekler.

    Yanıtla (11) (5)
  • Fena / 25 Mart 2024 02:42

    Umarım istanbulda bu dediğin olmaz. Anadolu kırsalıns birşey demem. Daha onlarda bıçak kemiğe dayanmadı. Bahçesinde sebzesini üretir. Tavuğunu yetiştirir. Meyvesi boldur. Iş oğlunun kızının yeni yuva kurmasına gelince şafak atar. Herhalde o şafak da yavaş yavaş atmaya başladı

    Yanıtla (18) (2)
  • Özer / 25 Mart 2024 02:30

    Benim evde yandaş kanal izlenmezo yuzden rahatimen iyisi TRT müzik.strese girmeye gerek yok

    Yanıtla (13) (1)
  • Turgay / 25 Mart 2024 02:26

    Onların ağlamaklı durumu kendi gelecekleri için yoksa hafızı falan düşündükleri yok. İmamoğlu İstanbul'da mollayı 3. defa yenerse Cumhurbaşkanlığı seçiminde önünde kimse duramaz bunu en iyi o ağlaklar biliyor.

    Yanıtla (33) (2)
  • karar okunur / 25 Mart 2024 02:15

    Manzara, rahmetli Aydın Engin'in, "belli siyasi görüşün denetiminde olan haberleşme araçlarına medya değil organ denir" tanımıdır.

    Yanıtla (28) (1)
  • Misafir (Emekli) / 25 Mart 2024 01:43

    "İstanbul’u alan Türkiye’yi alır." Bu nedenle kaybettiği ve hazmedemediği İstanbul’u yeniden almak istiyorlar
    Seçim sonrası ekonomide belki de görmediğimiz kadar acı reçete uygulanacak.yazın kenara, Emekli yandı yine keten helva .

    Yanıtla (24) (2)
  • Misafir (Emekli) / 25 Mart 2024 01:41

    "İstanbul’u alan Türkiye’yi alır." Bu nedenle kaybettiği ve hazmedemediği İstanbul’u yeniden almak istiyorlar
    Seçim sonrası ekonomide belki de görmediğimiz kadar acı reçete uygulanacak.yazın kenara.Emekli yandı gülüm keten helva..

    Yanıtla (6) (1)
  • Sahin / 25 Mart 2024 01:30

    Biz bunlara ,yandaş gazeteci diyoruz.
    Yandaş gazeteci biat eder.
    Dünde vardı bugün de var.e

    Yanıtla (12) (1)
  • 1OKUR / 25 Mart 2024 01:27

    Kendisine ulaşmak inanılmaz kolay, evinize çağırın bir şekilde geliyor, bir gün bizim sokakta masalar kurulmuş iftara gelmiş, bir gün alt komşuda çay içiyor, yolda gördüm "sorun var mı, memnun musunuz?" diye soruyor. parti olmaksızın ..
    Seviliyorsun..

    Yanıtla (18) (1)
  • Ali Rıza / 25 Mart 2024 01:16

    Düşünün bir ülkede en üst makam neresi?.. O makamdan daha üstü yok, başkanlık veya cumhurbaşkanlığı, ülkeyi temsil ediyor, bir belediye başkanlığı için şehir şehir dolaşması o makama uygun mu?. Millet bunu görüyor ve tepkisini veriyor, o makama kim oturursa otursun o makama yakışan söz ve davranışlarda bulunmak zorundadır!! . Düz vatandaş olarak istediğin gibi konuşabilirsin, ama bir devlet Adamı olarak istediğin gibi konuşamazsın, koşturamazsın, yanlış burada , vatandaş haklı.

    Yanıtla (38) (2)
  • Ağlak Adam / 25 Mart 2024 00:16

    Ne demişti Erdoğan bu ağlamaklı kişiye "köşende gereğini yaparsın artık." Adamcağız bunu yapmaya çalışıyor, ama olmuyor gereği bir türlü:)

    Yanıtla (40) (0)
  • İbrahim Hanif / 25 Mart 2024 00:45

    Kemiklerin aşkına... Ver mehteri... Dombura dombura... Olmadı mı? Reeeceeep tayyiiip erdooğaaan... Olmuyor abi, olmuyor! Eeee... Ne halin varsa gör!!! Benden bu kadar!

    Yanıtla (21) (2)
  • Karar Okuyucusu / 25 Mart 2024 00:39

    İktidarın bu ülkeye verdiği zararı dış güçler vermedi.

    Yanıtla (37) (2)
  • Gariban / 25 Mart 2024 00:31

    Ben bir partiden belediye meclis üyesi adayıyım,lâkin akp lilerin bu hakaretlerinden dolayı hem ilçe de hemde büyükşehir de chp ye oy vereceğim, yıllardır chp akp nin değirmenine su taşıdı,şimdide akp chp nin değirmenine su taşıyor.akp li isen insansın, Müslüman sin,değilsen bunların hiçbiri değilsin, bakış açısı bu...şimdi chp nin en büyük destekçisi akp oldu.

    Yanıtla (27) (4)
  • Muammer / 25 Mart 2024 00:30

    İmamoğlu'nun partisini dikkate almadan bir dönem daha seçmek boynumuzun borcudur.Tıpkı yenilenen bir önceki seçimde olduğu gibi sekiz yüz bin farkla.
    Yoksa yandı gülüm keten helva.

    Yanıtla (49) (4)
  • Gariban / 25 Mart 2024 00:27

    Mükemmel bir analiz,akp liler muhalif bütün siyasi partileri ve partilileri din düşmanı kendilerinin 5 yıl önce aponun mektubunu TRT de okuttuklarını, Osman Öcalan ı TRT ye cikarttiklarini unutarak pkk lı, TBMM fetonun siyasi ayağı araştırılsın önergesine red verdiklerini unutarak fetöcü ilan ederek vd lerini yaparak ayaklarına kurşun siktiklari gibi mecburi istikamet CHP ye yönlendiriyorlar,CHP kazanırsa müsebbibi tepeden tırnağa akp lilerin bu kibir hodgam tutumları olacaktır.

    Yanıtla (29) (1)
  • Pele / 25 Mart 2024 00:26

    Geçen hafta TRT’de yayınlanan Ramazan programında sunucu, konuğuna soruyor; “Efendim, Gazze için neler söyleyeceksiniz?” Konuğun cevabı şu mealde; “Kudüs ve İstanbul 1. Dünya Savaşı’ndan sonra birer yıl arayla işgal edilmişti. Kaderleri aynı. Şimdi Gazze’nin kurtuluşu İstanbul’un özgürleşmesine bağlı”. Bunları şaşkınlıkla işitince ben de reaksiyon göstererek şöyle düşündüm; Evet, İstanbul Allah’ın izniyle Özgür’leşecek.

    Yanıtla (27) (1)
  • Abbas / 25 Mart 2024 00:25

    Ekrem İstanbul u Mansur Ankara yı açık ara kazanır. Reis bugün İstanbul'da idi. Beklenen coşku yoktu. 1 Nisan'dan sonra AKP den YRP ye transfer ler başlar .

    Yanıtla (30) (3)